Praca w systemie CATI@Home polega na realizacji wywiadów/rozmów telefonicznych. Nie różni się niczym w stosunku do zasad realizacji wywiadów telefonicznych ze stacjonarnego Call Center, ale dzięki możliwościom technologicznym jest wykonywana z domu każdego współpracownika niezależnie od jego lokalizacji.
Koszt wszelkich połączeń telefonicznych w żaden sposób nie obciąża współpracownika.
W zakładce WARUNKI WSPÓŁPRACY na stronie głównej znajdują się informacje na temat organizacji pracy. Proszę zapoznać się z tymi informacjami przed wypełnieniem formularza zgłoszeniowego
Zatrudnienie w strukturze CATI@Home wiąże się z 3 etapami rekrutacji i szkoleń. Podczas każdego z nich oceniane są predyspozycje kandydatów do wykonywania tej pracy:
1. Wypełnienie formularza zgłoszeniowego - Link do formularza zgłoszeniowego znajduje się także w zakładce "Współpraca"
2. Instalacja odpowiedniego oprogramowania. W tym celu każdy wstępnie zaakceptowany kandydat otrzyma maila (przesłanego na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym) z instrukcją w jaki sposób należy samodzielnie zainstalować na swoim komputerze oprogramowanie SoftPhone umożliwiające wykonywanie połączeń telefonicznych w systemie CATI@Home. Instalowane oprogramowanie umożliwia połączenie z naszym serwerem i jest całkowicie bezpieczne dla komputerów na których zostaje zainstalowane.
SoftPhone jest narzędziem (programem) do komunikacji na wzór Skype’a, ale jest autorskim oprogramowaniem firmy CADAS Software i nie wymaga opłat licencyjnych przy pracy w naszym systemie. Jego ewentualna deinstalacja z systemu komputerowego jest intuicyjna. W otrzymanej instrukcji znajdują się linki, z których należy pobrać oprogramowanie, zainstalować je, przetestować poprawność działania zainstalowanego programu oraz skontaktować się przez niego z naszym pracownikiem (zgodnie z informacją zawartą w instrukcji) w celu weryfikacji jakości połączenia.
3. Szkolenie w formie e-learningu. Do szkolenia e-learning’owego przed rozpoczęciem współpracy zapraszamy jedynie osoby, które nie mają problemów technicznych z posiadanym w domu sprzętem oraz nie mają wady wymowy. Oceniamy to właśnie w trakcie testowej rozmowy telefonicznej przy pomocy zainstalowanego oprogramowania. Podczas takiej rozmowy będzie można również uzyskać wszelkie informacje na temat zatrudnienia oraz zasad naliczania i wysokości wynagrodzenia.